سامانه تیکتینگ مدد (help desk) برای سازمان تامین اجتماعی

 

 

سیستم مدیریت دیجیتال مدد یا میز امداد سازمان تامین اجتماعی چیست؟!

 سامانه ای هوشمند است که در آن بواسطه فرآیند هایی که انجام میشود خدمات پشتیبانی متفاوتی به کاربران سازمان تامین اجتماعی به منظور حل مشکلات افراد ارائه میشود.
از کاربرد های میز امداد ، قسمت انفورماتیک سازمان شهرداری میباشد .

 

سیستم مدیریت دیجیتال مدد سازمان تامین اجتماعی به چه منظور بوجود آمده است؟!
 

مدیریت درخواست ها یکی از اصلی ترین قسمت های این نرم افزار میباشد و روش های مختلفی را برای ثبت دارد که
ثبت مستقیم
تلفنی
پیامک و.
از جمله آنهاست.

 

 

 

سامانه تیکتینگ مدد (help desk) برای سازمان تامین اجتماعی


بخش های زیر از قسمت های مختلف حوزه مدیریت درخواست ها در سازمان تامین اجتماعی میباشد :
مدیریت اطلاعات پایه حوزه مدیریت درخواست
انواع ثبت درخواست
مدیریت چرخه درخواست
ارجاع کار
ثبت اقدامات
نظرسنجی
گزارشات و آمار.

 

 

سامانه تیکتینگ مدد (help desk) برای سازمان تامین اجتماعی



چرا استفاده از مدد در سازمان تامین اجتماعی جزو اولویت هاست؟!


دریافت درخواست ها
شما میتوانید با استفاده از هرنوع پلت فرم انواع درخواست هارا از هر دستگاه دیجیتال سخت افزاری و ترم افزاری دریافت کنید .
مدیریت درخواست ها
میتوانید درخواست هارا مدیریت و خواسته افراد را فراهم سازید.
ارزیابی درخواست ها
همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با ارزیابی کار خود کیفیت کار را بررسی کنید.


 

 

 

سیستم مدد سازمان تامین اجتماعی چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد؟!

 

 

 

سامانه تیکتینگ مدد (help desk) برای سازمان تامین اجتماعی

 

 

استفاده از سامانه مدد در سیستم سازمان تامین اجتماعی چه مزیتی دارد؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برای ارتباط با ما با شماره
02532816180
درارتباط باشید

 


    مشخصات

    آخرین ارسال ها

    آخرین جستجو ها